Quest sponsorem Pho3nix GVT Team
Znana marka odzieży sportowej Quest została sponsorem Pho3nix GVT Team. To przedłużenie trwającej od wielu lat współpracy między firmą z Jeleniej Góry a drużyną GVT. Obecnie będzie miała ona charakter sponsorski.
Obchodzący w tym roku 10-lecie istnienia zespół zmienił nazwę, w której pojawił się Pho3nix. Już wcześniej Fundacja wspierała team, a obecnie ta współpraca została zacieśniona, pozwalając zrealizować szereg ambitnych celów, jakie przed zespołem postawił Zbigniew Gucwa.
– Zmienia się nasza nazwa, ale nie motywacja naszych zawodników do walki o najlepsze lokaty zarówno w kolarstwie, jak i triathlonie. Niezmiennie jesteśmy także zaangażowani w realizację mnóstwa innych przedsięwzięć związanych ze sportem, jak choćby akademia dziecięca i młodzieżowa, Pikniki Kolarskie czy zawody biegowe – podkreśla dyrektor sportowy i zarazem trener jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup kolarskich i triathlonowych w Polsce. – Stawiamy przede wszystkim na jakość, Quest jest naszym sprawdzonym partnerem, współpracujemy do lat, jesteśmy bardzo zadowoleni z odzieży, w której dotąd się ścigaliśmy. Komu innemu mielibyśmy powierzyć uszycie naszych nowych strojów, jak nie właśnie tej firmie – dodaje Zbigniew Gucwa.
Czym zajmuje się Quest?
Quest, obsługujący ekipy amatorskie i zawodowe, projektując poszczególne kolekcje korzysta m.in. z doświadczenia Mai Włoszczowskiej, która jest najbardziej utytułowaną zawodniczką w historii polskiego kolarstwa górskiego. Również w światowym panteonie sław MTB zapewniła sobie zaszczytne miejsce. Jak przyznaje Ewa Włoszczowska, to Maja jako pierwsza testuje każdą nową kolekcję.
– Dokładamy starań, by nasze stroje spełniały najwyższe standardy, nie bez powodu w stosunku do ubrań sportowych używa się określenia odzież funkcyjna – mówi właścicielka firmy Quest. – Te ubrania mają do spełnienia określone zadanie – mają zapewnić zawodnikowi, niezależnie od tego, czy jest amatorem, czy wyczynowcem, komfort w trakcie treningu i wyścigu, a nawet podczas zwykłej przejażdżki. Każdy szczegół, najdrobniejszy detal ma w takich ubraniach znaczenie.
Współpraca z Pho3nix GVT Team wpisuje się w dążenie marki do wspierania utalentowanych sportowców i teamów.
– Cieszy nas, że logo Quest będzie wyeksponowane na strojach zespołu, którego zawodnicy nie tylko stają na podium krajowych i światowych zawodów kolarskich oraz triathlonowych, ale również angażują się w inicjatywy upowszechniające sport wśród dzieci, młodzieży i dorosłych – dodaje Ewa Włoszczowska.
Nowe stroje Pho3nix GVT Team, które właśnie szyje Quest, mają minimalistyczny design – czerń, kolor Pho3nixa, dopełniają ogniście czerwone geometryczne akcenty.
– Jestem przekonany, że podobnie jak w poprzednich latach, również w tym sezonie nasi zawodnicy będą wyróżniać się w peletonie. Nie tylko za sprawą strojów – podkreśla Zbigniew Gucwa.
materiały prasowe