Wiadomości

Quest sponsorem Pho3nix GVT Team

Znana marka odzieży sportowej Quest została sponsorem Pho3nix GVT Team. To przedłużenie trwającej od wielu lat współpracy między firmą z Jeleniej Góry a drużyną GVT. Obecnie będzie miała ona charakter sponsorski.

Obchodzący w tym roku 10-lecie istnienia zespół zmienił nazwę, w której pojawił się Pho3nix. Już wcześniej Fundacja wspierała team, a obecnie ta współpraca została zacieśniona, pozwalając zrealizować szereg ambitnych celów, jakie przed zespołem postawił Zbigniew Gucwa.

– Zmienia się nasza nazwa, ale nie motywacja naszych zawodników do walki o najlepsze lokaty zarówno w kolarstwie, jak i triathlonie. Niezmiennie jesteśmy także zaangażowani w realizację mnóstwa innych przedsięwzięć związanych ze sportem, jak choćby akademia dziecięca i młodzieżowa, Pikniki Kolarskie czy zawody biegowe – podkreśla dyrektor sportowy i zarazem trener jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup kolarskich i triathlonowych w Polsce. – Stawiamy przede wszystkim na jakość, Quest jest naszym sprawdzonym partnerem, współpracujemy do lat, jesteśmy bardzo zadowoleni z odzieży, w której dotąd się ścigaliśmy. Komu innemu mielibyśmy powierzyć uszycie naszych nowych strojów, jak nie właśnie tej firmie – dodaje Zbigniew Gucwa.

Czym zajmuje się Quest?

Quest, obsługujący ekipy amatorskie i zawodowe, projektując poszczególne kolekcje korzysta m.in. z doświadczenia Mai Włoszczowskiej, która jest najbardziej utytułowaną zawodniczką w historii polskiego kolarstwa górskiego. Również w światowym panteonie sław MTB zapewniła sobie zaszczytne miejsce. Jak przyznaje Ewa Włoszczowska, to Maja jako pierwsza testuje każdą nową kolekcję.

Dokładamy starań, by nasze stroje spełniały najwyższe standardy, nie bez powodu w stosunku do ubrań sportowych używa się określenia odzież funkcyjna – mówi właścicielka firmy Quest. – Te ubrania mają do spełnienia określone zadanie – mają zapewnić zawodnikowi, niezależnie od tego, czy jest amatorem, czy wyczynowcem, komfort w trakcie treningu i wyścigu, a nawet podczas zwykłej przejażdżki. Każdy szczegół, najdrobniejszy detal ma w takich ubraniach znaczenie.

Współpraca z Pho3nix GVT Team wpisuje się w dążenie marki do wspierania utalentowanych sportowców i teamów.

Cieszy nas, że logo Quest będzie wyeksponowane na strojach zespołu, którego zawodnicy nie tylko stają na podium krajowych i światowych zawodów kolarskich oraz triathlonowych, ale również angażują się w inicjatywy upowszechniające sport wśród dzieci, młodzieży i dorosłych – dodaje Ewa Włoszczowska.

Nowe stroje Pho3nix GVT Team, które właśnie szyje Quest, mają minimalistyczny design – czerń, kolor Pho3nixa, dopełniają ogniście czerwone geometryczne akcenty.

Jestem przekonany, że podobnie jak w poprzednich latach, również w tym sezonie nasi zawodnicy będą wyróżniać się w peletonie. Nie tylko za sprawą strojów – podkreśla Zbigniew Gucwa.

materiały prasowe

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
X