Wiadomości

Konkurs dla kibiców od IRONMAN Poland

Sezon triathlonowy za pasem, a już za nieco ponad miesiąc (11 czerwca) pierwsze tegoroczne zawody cyklu IRONMAN – Citi Handlowy IRONMAN 70.3 Warsaw. W tym roku organizatorzy kładą szczególny nacisk na atmosferę zawodów. Ruszył właśnie konkurs dedykowany kibicom.

„Rok Kibicowania w Triathlonie” – pod takim hasłem przebiegać będą tegoroczne imprezy IRONMAN Poland w Warszawie, Gdyni i Poznaniu. By jeszcze mocniej zadbać o atmosferę podczas zawodów, na trasach pojawią się liczne punkty kibicowania, zorganizowane m.in. przez partnerów IRONMAN Poland.

Kibice to kluczowy element każdego widowiska sportowego. Są tym bardziej ważni w sporcie masowym i tak wymagającej dyscyplinie jak triathlon. Uczestnicy naszych imprez wielokrotnie podkreślają, że doping kibiców czy zwykłe przybicie piątki przy trasie w niewytłumaczalny sposób dodają im energii i pozwalają przezwyciężyć nawet największe kryzysy podczas startu w zawodach – mówi Michał Drelich, dyrektor IRONMAN Poland.

Etapy konkursu

Organizatorzy zawodów IRONMAN Poland liczą, że do wspólnego kibicowania dołączą w tym sezonie szkoły, przedszkola, kluby sportowe lub inne zorganizowane grupy ze społeczności lokalnych. W tym celu ogłoszono właśnie specjalny konkurs dla kibiców.

W pierwszym etapie należy przesłać krótką prezentację swojego pomysłu na punkt kibicowania. Termin na przesłanie zgłoszenia to 28 maja w przypadku imprezy w Warszawie, 16 lipca dla Gdyni i 13 sierpnia dla Enea IRONMAN 70.3 Poznań.

Z przesłanych zgłoszeń wybranych zostanie 5 pomysłów, których autorzy otrzymają dofinansowanie na przygotowanie punktu kibicowania. Organizatorzy zapewnią także wsparcie dedykowanej osoby przy koordynacji punktów kibicowania. Później pozostaje już tylko dobrze się bawić i zbijać piątki z triathlonistami!

Więcej informacji nt. konkursu można znaleźć w regulaminie dostępnym na oficjalnej stronie internetowej zawodów. Zgłoszenia przyjmowane są na adres email: kibice@sportevolution.pl.

materiały prasowe

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
X