Już nie Garmin Iron Triathlon. Największy polski cykl się zmienia
Cykl Garmin Iron Triathlon, od lat znany jako największy i najstarszy cykl triathlonowy w Polsce przechodzi rebranding. Zmiana nazwy, logo oraz strategii komunikacji to nie tylko kosmetyczna metamorfoza – to odpowiedź na nieustanny rozwój.
Rebranding cyklu Garmin Iron Triathlon to odpowiedź na wyzwania, jakie stawia współczesny rynek organizacji imprez sportowych. Po latach sukcesów Garmin Iron Triathlon czas na wyznaczenie nowych celów i odświeżenie wizerunku.
– To nie koniec naszej dotychczasowej historii, lecz jej kontynuacja w nowym, bardziej dynamicznym wydaniu. Zmiana nazwy, logotypu i komunikacji to symbol tego, że patrzymy w przyszłość z odwagą i otwartością – mówi Marcin Florek, prezes firmy Labosport Polska.
W ramach zmian, cykl przyjął nową nazwę: Garmin Triathlon Tour. Nowe logo, o nowoczesnym charakterze, symbolizuje trzy konkurencje triathlonu: pływanie, kolarstwo i bieganie. Kluczowe było zapewnienie, że mimo nowego wizerunku, cykl pozostaje wierny korzeniom, zawodnikom, kibicom i profesjonalizmowi, który od lat budował jego renomę.
Garmin Triathlon Tour to nowa nazwa, ale ta sama niezawodność i jakość. Jak mówi znane przysłowie, “Kto nie idzie do przodu, ten się cofa”, a cykl Garmin Iron Triathlon, teraz Garmin Triathlon Tour, idzie zdecydowanie do przodu – w nowej, odświeżonej odsłonie.
Zapisy na Garmin Triathlon Tour ruszają 9 stycznia 2025, o godz. 12:00 na stronie www.triathlontour.pl
materiał prasowy