Enea napędza polski triathlon
Od niemal dekady czołowy polski koncern energetyczny Enea wspiera największe imprezy triathlonowe w naszym kraju, a także promuje zdrowy styl życia. Spółka przedłużyła o kolejny rok współpracę z organizatorami zawodów IRONMAN Poland. Enea będzie nadal sponsorem tytularnym zawodów w Poznaniu oraz Gdyni.
W ciągu minionych 10 lat triathlon w naszym kraju z niszowej dyscypliny przerodził się w masowy ruch. Liczba Polaków uprawiających tę dyscyplinę sportu wzrosła o kilkaset procent, a imprezy takie jak Enea IRONMAN Gdynia oraz Enea IRONMAN 70.3 Poznań przyczyniają się także do promocji Polski na arenie międzynarodowej.
Wyjątkowe wyróżnienie dla Enea IRONMAN Gdynia
W ostatnich dniach zawody Enea IRONMAN Gdynia zajęły 3. miejsce na świecie wśród wszystkich imprez IRONMAN w prestiżowym plebiscycie 2022 IRONMAN Global Athletes’ Choice Awards.
– Od dziewięciu lat wspieramy polski triathlon, budując wspólnie rozpoznawalność tej wymagającej, ale przynoszącej wiele emocji i radości dyscypliny sportu. Cieszy nas, że polskie wydarzenia spod szyldu IRONMAN, sponsorowane przez Eneę są dostrzegane nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej. Dla nas najważniejsze jest to, że są one doceniane przede wszystkim przez zawodników. Zaangażowanie w triathlon jest dla nas szczególnie ważne, ponieważ w zawodach biorą udział również nasi pracownicy. W tym roku po raz kolejny Enea będzie sponsorem tytularnym imprez IRONMAN w Gdyni i Poznaniu. Liczymy, że po udanym debiucie w 2022 r. zawody w Poznaniu również szybko dołączą do elitarnego grona najlepszych wydarzeń triathlonowych na świecie – powiedział Paweł Majewski, prezes Enei.
Wiele atrakcji dla zawodników
Enea IRONMAN Gdynia odbędzie się w dniach 4-6 sierpnia, a Enea IRONMAN 70.3 Poznań jest zaplanowany na weekend 1-3 września. Enea, jako sponsor tytularny tych imprez, jak co roku przygotuje wiele atrakcji dla zawodników, kibiców oraz mieszkańców Poznania i Gdyni.
– Współpraca z Eneą umożliwia nam organizowanie imprez na najwyższym światowym poziomie – mówi Michał Drelich, dyrektor IRONMAN Poland. – Potwierdzeniem tego są nie tylko liczne nagrody, ale przede wszystkim zadowolenie uczestników. Nasze zawody to także ważne wydarzenia w życiu społeczności lokalnych. Enea co roku przygotowuje genialne strefy kibicowania, które odwiedza każdego dnia kilkanaście tysięcy osób. Trudno sobie wymarzyć lepszego partnera – dodaje.
materiały prasowe