Wiadomości

AMZ w gronie partnerów Pho3nix GVT Team

AMZ Szamotuły to producent kołder i poduszek, których jakość znana jest nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Wyznawane przez polską firmę wartości stały się podwaliną nowo nawiązanej współpracy z Pho3nix GVT Team.

Choć sezon 2023 jeszcze oficjalnie się nie rozpoczął, już zapisuje się w historii tego klubu jako jeden z wyjątkowych. Obchodzący w tym roku 10-lecie team nie tylko zrezygnował z błękitu, który wyróżniał zawodników GVT w peletonie, ale także zmienił nazwę, pozyskując sponsora tytularnego. Wszystko to sprawia, że zawodnicy i trenerzy łapią coraz więcej wiatru w kolarskie i triathlonowe żagle. Poszerzające się grono partnerów, do którego dołącza teraz AMZ Szamotuły, również się do tego przyczynia.

To już dekada, odkąd nasi zawodnicy ścigają się o jak najlepsze lokaty na trasach triathlonowych i kolarskich. Zmieniamy nazwę oraz barwy, ale duch sportowy oraz motywacja pozostają niezmienne – mówi Zbigniew Gucwa, trener i dyrektor sportowy Pho3nix GVT Team. – Podobnie jak nasze zaangażowanie w realizację szeregu projektów sportowych, jak choćby Pho3nix Academy, która pozwala nam zaszczepić w młodym pokoleniu zdrowe nawyki oraz pokazać, że sport przynosi wiele korzyści. Aktywny tryb życia nie tylko przekłada się na zdrowie, ale także na nawiązywanie nowych znajomości, wzmacnianie poczucia własnej wartości, a przede wszystkim jest świetną zabawą. Nie każdy uprawiający sport od najmłodszych lat musi stać się zawodowych sportowcem. Wspieramy w aktywności fizycznej dzieci i młodzież niezależnie od ich sportowych ambicji. Pokazujemy im różne ścieżki, które prowadzą do regularnego uprawiania sportu – podkreśla.

Cele i wartości klubu

Cele i wartości, które przyświecają zespołowi od początku działalności, nie pozostały niezauważone. To właśnie one pozwoliły zbudować solidny grunt do nawiązania współpracy z nowym partnerem. AMZ Szamotuły, polska firma specjalizująca się w produkcji poduszek i kołder, znana jest nie tylko z wysokiej jakości produktów, lecz także wspierania środowiska sportowego.

Cieszymy się, że dołączyliśmy do partnerów Pho3nix GVT Team. Misja, która stoi za projektem Pho3nix Fundation oraz klubu jest zbieżna z naszymi wartościami — mówi o nowo nawiązanej współpracy Przemysław Zabel, właściciel AMZ. – Zależy nam na tym, by marka AMZ utożsamiana była z pozytywnym przekazem. Wierzymy w świat, w którym sport i aktywność są integralną częścią rozwoju osobistego młodych ludzi budującą poczucie celu, dążenia do niego i stwarzania możliwości, które są wzmacniane na przestrzeni pokoleń.

– Podobnie jak AMZ przeszedł z pokolenia na pokolenie, tak i my — jako sportowcy amatorzy — ducha sportu przekazujemy młodszemu pokoleniu. Ponieważ AMZ jest marką globalną, liczymy na to, że międzynarodowe aspiracje wspomnianego projektu przyczynią się do jeszcze większej jej rozpoznawalności — dodaje Marcin Tomczak, dyrektor marketingu AMZ oraz strateg w agencji marketingowej Tomczak| Stanisławski.

Wypracowana marka

Poszerzające się grono partnerów Pho3nix GVT Team to także dowód na to, że przez dekadę istnienia prowadzona przez Zbigniewa Gucwę grupa wypracowała markę rozwojowego zespołu, który nie boi się wyzwań i stawia sobie ambitne, nie tylko sportowe cele. Przygotowania do czekającego zawodników klubu sezonu już w listopadzie ruszyły pełną parą.

Wierzę, że teraz, mając takie wsparcie, dowiedziemy, iż sport to nie tylko medale i rekordy. To również sposób na to, by zmienić swoje życie — podkreśla Zbigniew Gucwa.

materiały prasowe

https://triathlonlife.pl/bartosz-smeda-samo-sciganie-sie-w-pro-w-takich-wieku-sukcesem/

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
X